Wednesday, May 6, 2009

Salam perkenalan...

Salam perkenalan kepada semua yang baru mengenali diri saya ataupun yang tidak mengenali diri saya.

Untuk pengetahuan semua, saya bukanlah pakar dalam menulis blog kerna baru berjinak-jinak dengan dunia tanpa sempadan ini, tetapi saya akan cuba memberikan post-post yang menarik dan terbaik untuk dikongsikan bersama.

Saya juga akan cuba berkongsi segala ilmu dan pengalaman-pengalaman yang saya miliki kerna bukan semua orang memiliki pengalaman yang sama.

Saya pernah dengar orang kata: "Pengalaman tak boleh dijual beli". Betul tak?

Jika sape-sape yang ade idea-idea atau pengalaman-pengalaman yang boleh dikongsikan bersama, bolehlah hantar ke ruangan komen untuk sama-sama kita ambil manfaat.

Terima kasih banyak-banyak di atas sokongan anda semua.wassalam..

3 comments:

Nurul Hidayah said...

betul...pgalaman xbleh di jual beli...sbb 2 la...ie telalu benilai...seseorg akan btol blaja mlalui pgalaman...

sEm@l@m Y@ng perG! xk@n kEmb@L! said...

pengalaman memang tak boleh dijual beli

Ymail_abah said...

ASssalammu'alaikum..iya betul pengalaman gak boleh di jual belikan,pak lagi menyangkut Ayal Al-quran,,,,,,